Günlük komik, eğlenceli resimler, karikatürler…











{Eylül 10, 2007}   Komikaze karikatürleri

Komikaze karikatürleri – Erdil Yaşaroğlu

makberan says:

polyana bombaymışşşşş:)



kk says:

bööööööööğğğğğğğğğğ igrenç



ronald says:

abiler bu şeyler de birazda olsa terbiye var ama biraz daha verin yahu.



uğur says:

çok komik..



edanur says:

bunlar çok komik



GÖKÇE says:

ayyyyyyy bunlar süper olmuş ya ellerinize sağlık devamını bekleriz…



emel says:

çok beğendim yaaaaaaaaaaaaaaaaaa



ayşegül says:

cok manyak olmuş



ayşegül says:

coooooooooooooooooooooook güzel



ahu says:

ehhhhh işte resaimler güzel fakat fazla bi şey anlaşılmıyooooooooooooooooooo…



ahu says:

ya pardon yanlış yazmışım resimler güzel diyecektim



ahu says:

mrb bugün nasılsınız
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????
cevabınızı bekliyorum
ahuya diyin yeter
ha ha ha
soranlar olursa belki açık olmam bu yüzden cevap veriyorummmmm
çooooooooook neşeliyim ya resimleri gördükçe neşeleniyorum



ahu says:

BRAWO ERDİL YAŞAR OĞLU BU RESİMLER ÇOK GÜZEL



esra says:

çok komik karikatürleriniz sizi tebrik ederim.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



esra says:

biraz daha geliştirirseniz dünyaca ünlü olabilirsiniz



rojda says:

bence
gayet
güzel
olmuş
ama
bunların
yazısını
büyütün
görmüyom



emrah says:

hepsını okudum süpermıs cok hosuma gıttı



eda says:

erdil yaşaroğlu çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook gzl işler başarıyo devamının gelmesini ben değil herkez ister. sevgilerle eda



haaaa çokkk komik ölcem birazdan gülmekten vallaa bu ne biçim espiri anlıyaş herkes günde bir kere mutlaka komikazeye girsin mutlaka büyüleneceksiniz ben gülmek ten uçtum desem yalan olur ama uçtum sayılır işte yaaaaaaa…..



Murat says:

::)))) Harika



cok güzel resimlerr yaa daha fazlasını istiyoruzzz



AHMET says:

dünyanın en iyi karikatürü komikkaze karikatürleri tavsiye ediyorum komikkaze.net e girin eğlenin öğrenin



Bir Cevap Yazın

et cetera
